stem
MIDDLE
6-10 років

Course

Курс «Основи робототехніки»

Вік: 1-2 клас

Тривалість заняття: 1 годна 30 хвилин

Що вивчаємо:

Сконструювати та запрограмувати марсохода, що відправиться досліджувати червону планету, гелікоптера, який перелетить через океан або робота шеф-кухаря, який зготує найсмачнішу піцу – під силу кожному невгамовному першокласнику та першокласниці.
На заняттях курсу «Основи робототехніки» учні та учениці конструюють і програмують автономних роботів, вивчають їх різноманітність, створюють наукові проєкти, досліджують тваринний світ та дізнаються про новітні технології.

Яких результатів досягаємо:

Діти отримують базові знання з механіки, математики, інформатики та програмування. Оперуватимуть поняттями: робот, датчик, комп’ютерна гра, маніпулятор, віртуальна реальність, інфрачервоне випромінювання, безпровідне з’єднання, механізми (кривошип, зубчаста та черв’ячна передача руху, редуктор, передавальне відношення, ремінна передача).
Учні та учениці програмують у середовищі LEGO Education WeDo 2.0.
Самостійно вигадають, сконструюють, запрограмують та презентують робота.
Навчаться працювати у команді, знаходити спільну мову з напарником і розв’язувати складні завдання під час роботи над проєктом.

Course

Курс «Робототехніка Scratch»

Вік: 2-3 клас

Тривалість заняття: 1 година 30 хвилин

Опис:

Сконструювати та запрограмувати справжнє кермо-маніпулятор для відео гри. Ви скажете: «Це неможливо!». Та наші учні та учениці з вами непогодяться!
«Робототехніка Scratch» – це курс, де програмування та конструювання роботів стає ще цікавішим та інтерактивнішим. Це можливість для юних робототехніків та робототехнікинь створити власні історії, ігри, анімації за допомогою легкого та зрозумілого для них середовища програмування Scratch 3.0.

Яких результатів досягаємо:

На занаттях курсу учні та учениці навчаться комп’ютерної грамотність та здобудуть навички програмування в середовищі Scratch 3.0.
Зрозуміють термінологію мови програмування, структури блокових мов та принципу їх роботи.
Навчаться визначити переваги та недоліки використання різних механізмів та електронних компонентів для моделі робота.
Створять комп’ютерні ігри та власні програми для роботів. Розвинуть технічне мислення, уміння аналізувати та працювати у команді.

Course

Курс «Практична механіка»

Вік учнів: 3-й клас

Що вивчаємо:

«Практична механіка» — курс, що дозволяє отримати базові знання з механіки у цікавій формі. Діти вивчають основні фізичні поняття та закони механіки в процесі конструювання і дослідження моделі.

Кожне заняття — це як лабораторна робота з фізики, але з улюбленим конструктором LEGO, де перш ніж провести експеримент та отримати результат потрібно сконструювати власний прилад.

Яких результатів досягаємо:

Учні зможуть самостійно планувати та здійснювати експерименти, а потім аналізувати результати. Покращується вміння визначати причинно-наслідкові зв’язки і розвивається технічне мислення.

Course

Курс «Science»

Вік: 4-5 клас

Тривалість заняття: 1 година 45 хв

Опис:

Чи можна виробити енергію з яблука чи лимона? Створити власний магніт під силу четвертокласникам чи п’ятикласницям? А пневматична рука зможе виграти чемпіонат з армрестлінгу?
Ми розробили курс «Science», який допоможе юним винахідникам та винахідницям за допомогою яскравих масштабних моделей зануритись у світ фізики з елементами інженерії, хімії і математики. Учні та учениці зможуть відчути фізичні величини (дійсно зрозуміти, що ж таке 1 ньютон, багато чи мало 1 паскаль, ампер, ом тощо), вивчити електромагнітні явища та зрозуміти, як використовувати сонячні панелі. Замість паперових зошитів учні використовують електронні.

Яких результатів досягаємо:

Заняття курсу допоможуть дітям полюбити фізику до того, як цей предмет з’явиться в школі.
Користуються такими поняттями, як фермові конструкції, швидкість, частота, період, прискорення, сила, тиск, енергія, робота, потужність, сила струму, напруга.
Знають одиниці вимірювання фізичних величин Розуміють принципи роботи простих механізмів та складних пристроїв.
Працюють з вимірювальними приладами (амперметр, вольтметр, мультиметр). А такі прилади, як штангенциркуль, динамометр і електроскоп зроблять своїми руками.
Експериментально виведуть закони фізики та не зубритимуть їх.

Course

Курс «Пізнаю світ з Minecraft:EE»

Вік: 2-3 клас

Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин

Опис:

Дослідити поверхню Марса, врятувати себе і тварин від повені, побудувати свій мурашник, подорожувати кровоносною системою людини, зменшитися до розміру бджоли, запилити квіти та зробити мед – звичайні завдання на незвичайному занятті курсу «Пізнаю світ з Minecraft:EE».
Курс розроблено на основі освітньої версії відомої на весь світ гри Minecraft. Він доповнює шкільну програму інтегрованого предмету «Я досліджую світ».
Освітня версія гри Minecraft: Education Edition – відмінний інструмент для навчання, який використовується в європейських школах при вивченні світу та природи.
Під час заняття у грі Minecraft Education учні та учениці вивчають: рослини, клімат, глобальні катаклізми, підводний світ, Марс, фермерство, комах, мікроби та організм людини, будують розумне місто, а в процесі рахують, читають, розвивають логіку та креативність.

Опис:

Під час занять курсу учні та учениці отримають знання з анатомії, біології, природознавства, інженерії.
Розвинуть навички читання, письма, рахунку, логіки, просторової уяви, креативності та командної роботи. Навчаться розподіляти та виконувати різні ролі в команді, враховуючи інтереси всіх учасників.

Course

Курс «Програмування з Minecraft: EE»

Вік: 3-4 клас

Тривалість заняття: 1 година 10 хвилин

Опис:

Авторський курс «Minecraft: Education Edition» створений для майбутніх програмістів та програмісток, які не хочуть бути лише користувачами, а стати розробниками власних ігор.
Minecraft:EE – це не просто гра, а навчальне середовище, де дитина з цікавістю створює власний світ, персонажів. Для цього діти опанують середовище програмування MakeCode, де програми складаються з блоків, а одним кліком можна перетворити їх на справжній JavaScript код.

Яких результатів досягаємо:

На заняттях курсу учні та учениці реалізують власні проєкти за допомогою програмування, на основі розуміння зв’язків між створеною програмою та тим, що відбувається в світі Minecraft.
Засвоять основні поняття в програмуванні та розвинуть алгоритмічне мислення.
Навчаться логічно доводити правильність/неправильність роботи алгоритмів, виявляти в них помилки.
Розумітимуть значення термінів програмування: цикл, змінна, функція, масив та інші.